التخطي إلى المحتوى الرئيسي

المشاركات

عرض المشاركات من يناير 3, 2019

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج كنت في احد الايام جالسة مع زوجي في مطعم نتاول طعام الغذاء و على الطاولة المقابلة لنا رجل جميل جالسا مع فتاة جميلة ..ولاحظت اكثر من مرة ان هذا الرجل ينظر الي بنظرات طويلة تحمل نوع من الاستغراب او الاعجاب ..و بدا يقوم بحركات حتى يلفت انتباهي له ..كترتيب الكرافيت او غيرها من لباس حتى انني اعجبت بشخصيته و قدرته على فعل هذه الامور دون ان تلاحظ الفتاة التي معه ذلك ودون ان يلاحظ زوجي.. وتكررت نظراته لي وحركاته بيديه وكانه قرر ان يكلفني مهما حصل من امور وبيني وبين نفسي تمنيت ان تحين الفرصة لان اعرف رقم هاتفه او من هو وماذا يريد؟؟وفجاة ..طلبت من زوجي الإذن للذهاب الى الحمام ..و ذهبت الى الحمام ..و فجأة رايت شخصا يتبعني نظرت خلفي داخل الحمامات فرأيته هو ذو قامة ..طويل أسمر مبتسم جميل لم يكلمني بأي كلمة الا انه اعطاني كرت مكتوب عليه اسمه..و رقم هاتفه ..وقال لي :منتظر سماع لحن صوتك يرن من داخل الهاتف.. عدت من الحمام ولم يلاحظ زوجي ما دار في الحمامات فقد كان منهوكا بتناول الاطعمة ويتلذذ بها..عدنا الى البيت انا وزوجي وكان زوجي متخما من تن...

قصة زوجة اخى المحجبة

قصة زوجة اخى المحجبة انا سامى انا عندى 20 سنه واخويا متزوج واحده اسمها سالى وكانت محجبة وكانت مبتكلامش مع حد خالص فى يوم اخويا فتح مطعم وكنت بقف فى انا واخويا وكان اخويا ساكن جانب المطعم فى يوم اخويا جالو عقد عمل بره مصر فى مطعم برده فسافر وسابنى انا واقف فى المطعم لوحدى وفى المطعم كان ليه اوضه فيه سرير وحمام وكان متفق مع سالى مراته انه متنزلش المطعم خالص وبعدين اخويا سافر وعدة ايام فى يوم لقيت مرات اخويا نزله المطعم وقالت ليه انها عاوزه سندودشات قولتله اقعدى عقبال ما اعملك السندوتشات وبعدين قولتلها اقعدى عقبال مااغسل العده وبعدين اقفل واوصلك علشان الجو متاخر وبعدين قالت خاليك وانا اغسلك العده واعمل انت وراحت غسلت وعملت الاكل ورحت وصلتها واحنا ماشين قالت ليه انت كل يوم بتغسل العده قولتلها اه قالت ليه خلاص اجيلك انا كل يوم اغسلك العده بس اوعى تقول لاخوك قولتلها لا انابغسله قالت ليه انا بقعد فاضيه فى البيت قولتله خلاص ماشى بقيت كل يوم تقعد تغسل العده مع الايام اتعودنه على بعض وبقت تجى كل يوم تقعت معايا نهزار مع بعض بمسك ايدها كانت بتغسل العده فى المطبخ وا...

قصة الاب وابنته المطلقة

قصة الاب وابنته المطلقة  ذات صباح بعد ما فقت من النوم رحت الحمام وبعد ما انتهيت دخلت تحتالدش عشان اغتسل من اثار الجنابة مع زوجتي من الليلة الماضية ورديت الستاير. وبعدشوية سمعت الباب ينفتح واذ ببنتي هديل داخلة الحمام وهي لا تعرف على مايبدوبوجودي وكانت هي الاخرة فايقة من النوم وعايزة تقضي حاجتها دخلت البنت ومعها كلوتأحمر لعلها تريد تغيره وانا قاعد اراقبها من خلف الستاير من دون ان اتنفس انزلتكلوتها الاسود لعند ركبتها وقعدت تبول وانا اسمع صوت بولها العذب في المرحاض خلىزبي يوقف بمكانه كان شعر كسها كثيف مرة وحالك السواد زي شعر كس امها لكن المفاجأةتشانت انو حجم كسها اكبر من حجم كس زوجتي . بعد ما انتهت منال من التبول امسكتورقة ومسحت بها كسها بعد ذلك قلعت كلوتها المتسخ ولبست الجديد وخرجت من الحمام.قمت انا من ورا الستاير ورحت وقفلت الباب وقمت واخدت كلوتها المتسخ وقعدت اشموالحس بيه كان ما يزال ساخن وابتديت الحس مكان فرجها وادخلته في فمي وابتديت امضغفيه . وباليوم التالي رحت انام باكر مع زوجتي بانتظار الموعد القادم للحمام فيالصباح وكانت ممحون مرة وابي نيك الارض من ...