التخطي إلى المحتوى الرئيسي

المشاركات

عرض المشاركات من يناير 4, 2019

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج كنت في احد الايام جالسة مع زوجي في مطعم نتاول طعام الغذاء و على الطاولة المقابلة لنا رجل جميل جالسا مع فتاة جميلة ..ولاحظت اكثر من مرة ان هذا الرجل ينظر الي بنظرات طويلة تحمل نوع من الاستغراب او الاعجاب ..و بدا يقوم بحركات حتى يلفت انتباهي له ..كترتيب الكرافيت او غيرها من لباس حتى انني اعجبت بشخصيته و قدرته على فعل هذه الامور دون ان تلاحظ الفتاة التي معه ذلك ودون ان يلاحظ زوجي.. وتكررت نظراته لي وحركاته بيديه وكانه قرر ان يكلفني مهما حصل من امور وبيني وبين نفسي تمنيت ان تحين الفرصة لان اعرف رقم هاتفه او من هو وماذا يريد؟؟وفجاة ..طلبت من زوجي الإذن للذهاب الى الحمام ..و ذهبت الى الحمام ..و فجأة رايت شخصا يتبعني نظرت خلفي داخل الحمامات فرأيته هو ذو قامة ..طويل أسمر مبتسم جميل لم يكلمني بأي كلمة الا انه اعطاني كرت مكتوب عليه اسمه..و رقم هاتفه ..وقال لي :منتظر سماع لحن صوتك يرن من داخل الهاتف.. عدت من الحمام ولم يلاحظ زوجي ما دار في الحمامات فقد كان منهوكا بتناول الاطعمة ويتلذذ بها..عدنا الى البيت انا وزوجي وكان زوجي متخما من تن...

قصة الخالة الفلاحة

قصة الخالة الفلاحة كنت عند خالتي وهي عايشه مع جدتي في بيت عائله الدور الاول في طيور هم بيربوهم وياكلوهم والثاني فيه جدتي وخالتي والثالث خالتي وزوجها وفي يوم كنا عندهم وخالتي نزلت تاكل الطيور وامي قالت لي انزل قول لخالتك تجيب بطه مش جوز فراخ نزلت وانا مخنوق وعمال اخبط ولما دخلت الشقه الي تحت من زهقي دخلت بسرعه خالتي اتخضت وكانت هتقع قمت جريت كانت قدامي بخطوات لحقتها ولكن حضنتها من ورا وايدي قفشو في صدرها فضلنا كدة دقيقه او معرفش محستش بالوقت فجاه شكرتني وقالت انت جاي لي وعاوز اي وصلت لها الرساله حاولت اعمل حاجه معرفتش كلنا وامي راحت مشوار في البلد وقالت هجي بالليل خالتي دخلت استحمت وقالت لي ابقي ادخل استحمي واضح انك مش بتستحمي في الجيش وضحكت قلت لها لا بستحمي بس ف وقت الراحه دخلت قلت لابن خالتي يشتري لي مكنه حلاقه lord متعود احلق دقني بها بس مكنتش عاوز عشان دقني كنت عاوزه عشان شعر زبي راح جابها و راح الدرس هو في ثانوي وراه دروس خالتي خرجت قمت دخلت الحمام وقلعت وحطيت صابون ع شعر زبي وفجاه الصابونه وقعت تحت رجلي وفجاه لقيت نفسي علي ضهري خالتي اتخضت مكنتش لحقت تلبس جريت...

قصة الام وشرب الحليب

قصة الام وشرب الحليب اسمى حمادة وسني 24 سنه وحيد امي وابويا لسه متخرج من كلية الحقوق ومش بشتغل ماليش تجارب جنسيه اكتر من الفرجه علي الصور والافلام السكس ماما ست جميله جدا بيضه مليانه شعرها قصير بزازها كبيره كمان بطنها حلوه مش كبيره وطيازها طرية اوي سنها 45 سنه وبابا سنه 56 سنه ماما مديره بنك وطبعا مكنتش بفكر فيها ابدا من الناحيه الجنسيه لانها ست صارمه ولما كنت صغير كانت بتضربني علي اي غلطه علي عكس بابا الي كان دايما متساهل معايا والبدايه كانت يوم سبت بابا في شغله وماما طبعا كانت اجازه من البنك وانا نايم والجو حر فكنت بالفنله والكلوت ولقيت ماما بتصحيني وطبعا الواحد لما بيصحى بيكون بتاعه واقف المهم صحيت وقلتلها خير يا ماما بتصحيني ليه انا مش ورايا حاجه قالتلي قوم شوف في مشكله في الحمام غرقان مايه قلتلها حاضر وقمت دخلت الحمام وعرفت ان الوصله بتاعه الشطاف مقطوعه وعاوزه تتغير قلتلها لازم سباك يا ماما قالتلي سباك علي ايه في وصله جديده عندنا هجيبهالك وانت تفك القديمه وتركب الجديده قلتلها حاضر وفعلا لقيتها جايبه واصله جديده وعلشان افك القديمه واغيرها لازم انام علي ضهري لان...

قصة الأم الأرملة وابنها

قصة الأم الأرملة وابنها فى البداية انا منى 43 سنة توفى زوجى منذ 4 سنوات ولم اتزوج وقررت العيش مع ابنى الوحيد فتحى مع ان زميلاتى فى العمل يقولون انى جميلة ولسه صغيرة ولازم اتزوج ولكنى كنت ارفض لانى لااريد ان اجعل ابنى فتحى يعيش مع زوج ام – المهم ابنى خلص المرحلة الثانوية وتقدم الى احدى الكليات فى المنصورة وقررت اشوف لفتحى سكن فى منطقة تكون قريبة من الكلية واخذت اجازة يومين من العمل وذهبت الى المنصورة وفعلا وجدت شقة فى احدى العمارات الجديدة وذهبت مع فتحى للشقة وجلست معه فى الشقة يومين واعطيته المفتاح وقررت العودة لمنزلى عشان ظروف عملى وكنت على اتصال دائم بابنى عن طريق الموبايل واطمن عليه من وقت لاخر وبعد فترة جاء عيد ميلاد ابنى فقررت الذهاب للمنصورة والاحتفال معه بعيد ميلاده ووصلت للشقة وحضنت فتحى وقلت له كل عام وانت طيب حبيبى وذهبت معه نحضر جاتوه وملزمات عيد الميلاد وطلب منى انه يعزم جيران له فى العمارة فى الشقة المجاورة فوافقت طبعا وشويه ورن جرس الباب ودخلت امرأة جميلة جدا ومعها بناتها الاثنين وتعرفت عليها واسمها مدام نرمين وكانت تلبس ملابس ضيقة نوعا ما وجلسنا على ال...

قصة خطيبتى واختها وامها

قصة خطيبتى واختها وامها انا ادهم عمرى 35 سنه، جربت الحب كذا مرة لحد ما قابلت مروة ، حبيتها اوى ونويت اتجوزها، مروة 28 سنة كانت بتعشقنى و كانت بتعمل كل حاجه عشان ترضينى ، مروة ابوها مسافر و اختها ولاء عندها 25 سنة، امهم صباح  عندها 49 سنه ،صباح شخصيه مرحه اوى و بتحب الحياه شخصيه متفتحه و متحرره و ربت بناتها على كده، انا كمان بحب النوع ده من النساء، موش بحب الست المقفوله المنغلقه، خطبت مروة و صباح و بناتها مروة و ولاء اعتبرونى راجلهم لدرجة احيانا لما الوقت كان بيتأخر كنت بنام عندهم، و هم كمان كانوا بيتصرفوا براحتهم قصادى كأنى واحد منهم لدرجة فى الصيف ممكن صباح و ولاء يقعدوا قصادى بقمصان نوم شفاقه و قصيره لما تكون الدنيا حر اوى، طبعا مروة كانت معتبرانى نفسها و روحها و كانت بتورينى كل حاجه و تاخد رأيى فى ملابسها الداخليه، لما بكون معزوم عندهم و ادخل اريح شويه و تدخل مروة الاوضه تطمن عليا لو محتاج حاجه كنت بهريها بوس و تفعيص و تفريش و نيك فى طيزها و هى بتسيح و بتدوب معايا لدرجة احيانا صوتها بيكون عالى من الهيجان تنده صباح من جوه و تقول مالك يا مروة صوتك عالى ...

قصة الام وطيزها الكبيرة

قصة الام وطيزها الكبيرة امي اسمها سماح و عمرها 43 سنه اما انا فاسمي رفعت و عمري 20 سنة اصف لكم امي هي امراة ماكثة في البيت تمضي معظم نهارها بشغل البيت و التلفاز وهي سمينة قليلا و ذات بزاز كبير يجنن بيضاء بشعر اسود اما ابي فعمره 50 يقضي يوم بالعمل من 8 صباحا حتى 7 مساءالم افكر بامي جنسيا ابدا رغم انني كنت استمني دايما و اشاهد الافلام الجنسيه بكثره كنت معضم الوقت وحدي مع امي في البيت هي تحضر الغداء وترتب المنزل اما انا اكون في غرفتي على النت لم افكر فيها ابدا الى ان جاء اليوم الذي غير حياتي يوم كانت امي تتكلم مع خالتي في الهاتف في امر مهم و هاتفها يغلق بدون سبب المرة الاولى ثم الثانية و الثالثة رمته امي على الحائط فانكسر الهاتف و اصبحت امي بدون هاتف و بدات تصرخ و انا اريح فيها خلاص يا ماما مش مشكل راح اشتريلك هاتف جديدوفي اليوم الموالي خرجت لاشتري لها هاتف جديد و ذهبت الى المحل واشتريت لها هاتف ذكي يحتوي على الواي فاي و الكاميرا و كل شيء ورجعت الى المنزل و فاجاتها به ففرحت كثيرا و اخذت تعنقني و تقبل و كان راسي في صدرها و اعلم كيف لكنني شممت رائحتها و ذلك ماش...

قصة العمة المحروم

قصة العمة المحروم عمتى المحروم هتبدء قصتي منذ ثلاث سنوات عندما توفيت امي وكا ن والدي قدتوفي منذ سنوات فاخذتني عمتي لاعيش معها حيث انها لم تنجب و زوجها ايضا طلقها في الايام الاولي كانت الامور عاديه لكني كنت معتاد علي رؤيه الافلام السكس فطلبت من عمتي ان احضر الكمبيوتر الخاص بي من منزلنا فوافقت وكانت هي عندها محل لقطع غيار السيارات و كنت اقضي وقتي بين مواقع السكس علي النت و في احد المرات رئتني و انا اتفرج علي فيلم فزعلت و قالت لي اني لسه صغير علي هذه الاشياء لكن وجدت انها في معاملتها لي قد تغيرت الي الافضل و في احد الايام كنا جالسين في شرفه منزلها قالت لي هل ما ذلت اشاهد هذه الافلام لكن بغير كذب و حلفتني ان اقول الصدق فقلت لها نعم فقالت لي ماذا يعجبك في هذه الافلام فانت ما ذلت صغيرا قلت لها انها هي من تراني صغيرا فقالت تعالي وريني صمت قليلا فقالت لي اريد ان اري ماذا يعجبك فذهبنا الي غرفتي وجلست بجانبي و فتحت لها موقع سكس قالت لا انت كنت بتتفرج علي افلام فبحثت عن فيلم و بقينا معا نتفرج فقام زبري و يبدو انها لاحظت انتفاخ بنطلوني فطلبت ان احضر لها كوب من الماء و عندما قمت ن...

قصة مرات عمى الارملة

                           قصة مرات عمى الارملة                     هذه قصتي حقيقية ما فيها خيال كان عمري 17 سنة لما توفي عمي وترك 4 اطفال اكبرهم عمرهاعشر سنوات كانوا عايشين بمدينة بعيدة عنا فطلب مني ابي ان احول دراستي الى هذه المدينة واعيش معهم فرفضت في البداية ولكن بعد الحاحه عليا وكذا توسل زوجة عمي لي امي ان تحاول اقناعي وهاذا ماقامت به امي فقبلت ان ارحل واعيش مع زوجة عمي وابنائها واكمل دراستي وعند وصولي الى بيتهم الذي اعرفه منذ صغري وجدت زوجة عمي وقد هيائت لي غرفة لوحدي وقالت انني ساكون مرتاحا معهم و ستوفر لي كل شروط الدراسة وما عليا الا الاجتهاد للنجاح وكانت لديها دكاكين واموال كثيرة ورثتهم من عمي وبدات رحلتي في هاذا البيت في الاول كنت متضايق قليلا لتغير الجو ولاكن بعد بدات اتاقلم مع المحيط ووجدت اهتمام كبير من زوجة عمي التي لا تبخل عليا باي شئ وكانت تطلب مني ان اذهب الى السينما لرؤيت افلام هندية واجنبية و...