التخطي إلى المحتوى الرئيسي

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج كنت في احد الايام جالسة مع زوجي في مطعم نتاول طعام الغذاء و على الطاولة المقابلة لنا رجل جميل جالسا مع فتاة جميلة ..ولاحظت اكثر من مرة ان هذا الرجل ينظر الي بنظرات طويلة تحمل نوع من الاستغراب او الاعجاب ..و بدا يقوم بحركات حتى يلفت انتباهي له ..كترتيب الكرافيت او غيرها من لباس حتى انني اعجبت بشخصيته و قدرته على فعل هذه الامور دون ان تلاحظ الفتاة التي معه ذلك ودون ان يلاحظ زوجي.. وتكررت نظراته لي وحركاته بيديه وكانه قرر ان يكلفني مهما حصل من امور وبيني وبين نفسي تمنيت ان تحين الفرصة لان اعرف رقم هاتفه او من هو وماذا يريد؟؟وفجاة ..طلبت من زوجي الإذن للذهاب الى الحمام ..و ذهبت الى الحمام ..و فجأة رايت شخصا يتبعني نظرت خلفي داخل الحمامات فرأيته هو ذو قامة ..طويل أسمر مبتسم جميل لم يكلمني بأي كلمة الا انه اعطاني كرت مكتوب عليه اسمه..و رقم هاتفه ..وقال لي :منتظر سماع لحن صوتك يرن من داخل الهاتف.. عدت من الحمام ولم يلاحظ زوجي ما دار في الحمامات فقد كان منهوكا بتناول الاطعمة ويتلذذ بها..عدنا الى البيت انا وزوجي وكان زوجي متخما من تن...

قصة الخالة الفلاحة




قصة الخالة الفلاحة








كنت عند خالتي وهي عايشه مع جدتي في بيت عائله الدور الاول في طيور هم بيربوهم وياكلوهم والثاني فيه جدتي وخالتي والثالث خالتي وزوجها وفي يوم كنا عندهم وخالتي نزلت تاكل الطيور وامي قالت لي انزل قول لخالتك تجيب بطه مش جوز فراخ نزلت وانا مخنوق وعمال اخبط ولما دخلت الشقه الي تحت من زهقي دخلت بسرعه خالتي اتخضت وكانت هتقع قمت جريت كانت قدامي بخطوات لحقتها ولكن حضنتها من ورا وايدي قفشو في صدرها فضلنا كدة دقيقه او معرفش محستش بالوقت فجاه شكرتني وقالت انت جاي لي وعاوز اي وصلت لها الرساله حاولت اعمل حاجه معرفتش كلنا وامي راحت مشوار في البلد وقالت هجي بالليل خالتي دخلت استحمت وقالت لي ابقي ادخل استحمي واضح انك مش بتستحمي في الجيش وضحكت قلت لها لا بستحمي بس ف وقت الراحه دخلت قلت لابن خالتي يشتري لي مكنه حلاقه lord متعود احلق دقني بها بس مكنتش عاوز عشان دقني كنت عاوزه عشان شعر زبي راح جابها و راح الدرس هو في ثانوي وراه دروس خالتي خرجت قمت دخلت الحمام وقلعت وحطيت صابون ع شعر زبي وفجاه الصابونه وقعت تحت رجلي وفجاه لقيت نفسي علي ضهري خالتي اتخضت مكنتش لحقت تلبس جريت بسرعه علي الحمام تشوف في اي لقتني كدة قلتلها الي حصل قامت قالت هو انت بتحلق بمكنه لي كدة غلط وبدات تشرح لي اضىرارها وفجاه لقيت خالتي قعدت بين رجلي وانا مبتحركش فتحت رجلي وقالت هات كوبايه الميه دي وانا بجيبها وقعت فوق وشي ودخلت في عيني قامت خالتي اتخضت وقمت بسرعه وقعدت فوق زبي بكسها وكانت لسه خارجه يدوب لبست قميص النوم لانها مش بتلبس اندر ولا سنتيانه في اغلب الاوقات المهم حسيت بكسها وهي قامت رفعت القميص وبدات تمسح وتنفخ في عيني وحركتها بتخلي كسها يحك في زبي وفجاه بدات حركتها تبقي بطيئه انا قلت فرصتي جات ومسكت زبي وبدات ادعكه في كسها لحد ما هاجت وفجاه وقفت وبصت لي بقرف ومشت لقتني مش بقوم قالت لس قوم بطل استهبال قمت انقلبت علي بطني شافت ظهري لونه احمر وفي زراق وكدمات اثر الوقعه وقلت لها دة استهبال قامت قالت طيب لف ثاني وفجاه لقته بتقولي هو انا هساعدك تحلق المرة دي بس عشان حالتك دى ومسكت زبي وبدات تحلق وانا كنت بمسك ايدها اوريها تحلق ازاي وساعات اخليها تمسك زبي لحد ما خلصنا قالت لي لف ظهرك قلت لها لي قالتلي وانت مديني ظهرك شفت شعر كتير ف التوته تقصد طيزي وده يجيب امراض وبيكوم براز (خالتي ممرضه) نفذت كلامها قامت قالت مش هينفع صابون لازم كريم ون جابت العلبه وحطت الكريم وبدات توزعه وكانت ساعات بتلمس خرمي وزبي هاج فقمت واخد وضع الكلب و قعدت ع ركبي وكان ضهري مولع ومش عارف انزل ع بطني ولا اقعد ع ركبي قامت قالت لي مالك قلت لها البتاع وقف قالت بتاع اي قلت لها زبي قالت يا وثخ بمياصه بجد وقف قلت لها تشوفي قالت انت قليل الادب وقعدنا نرغي شويه لحد ماخلص شالت الكريم وخلصت وقالت لازم تستحمي انا هحميك وبدات تحميني دة كله وهي بقميص النوم ات تحميني وانا ع الارض وبعدها جابت كريم مخدر ومسكن ودلكت بيه ضهري وفضلت تدلكه قلت وكانت ساعات تنزل لخرم طيزي زبي وقف قالت هو البتاع دة مش بيتهد طيب وريني كدة وقامت مسكته في ايدها وفجاه بدات تمص في زبي ثواني نزلت في بوقها وزبي لسه واقف قال ينهار اسود اية دة لسه واقف ازاي قلت لها وراثه وضحكنا شويه ويدا الوجع يخف بفعل المسكن قامت خالتي قالت لي يلا نروح الاوضه نكمل تدليك واحنا ماشيين سندت عليها قمنا وقعنا احنا الاتنبن قامت وقعت ع ضهرها قمنا سندنا بعض كنا جنب السرير وقمنا نمنا ساعه صحيت مفيش وجع زي الاول دة كله وانا يدوب فوطه ع جسمي صوت الموبيل امي روحت البت في مشكله صحيت خالتي قامت ضهرها تعبها عرضت عليها تدليك رفضت اصريت وافقت نامت ع بطنها وانا فوق وبدان ادلك وزبي بدا يقف كنت بدلك في اماكن الاثاره عند الست وهي بدات تهيج وبدا ينزل عسل من كسها بدات ادلك ضلوعها وكل اما اطلع زبي يلمس طيزها وفجاه فتحت رجلها بقي زبي يلمس شفايف كسها وفجاه لقته رجعت لوار قام زبي دخل في كسها قمت نمت فوقها وبدات اخله براحه و ابوس في جسها من وراء لحد ما جبتهم جواء وهي جابتهم وفجاه ابن خالتي بيخبط ع الباب قمت بسرعه وقفلت الباب خرجت ولبست وفتحت له سالني عن امه قلت له بتغير هدومها لعبنا كورة ع الكمبيوتر ورجعت ثاني الجيش ياتري هتحصل حاجه في الاجازة دي

تعليقات

  1. أنا شاب من مكه ونفسي اجرب أمارس اللي تحب المتعه والممارسة من غير فلوس او كروت ترسل ع الواتس 0530513193

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصة الأم الأرملة وابنها

قصة الأم الأرملة وابنها فى البداية انا منى 43 سنة توفى زوجى منذ 4 سنوات ولم اتزوج وقررت العيش مع ابنى الوحيد فتحى مع ان زميلاتى فى العمل يقولون انى جميلة ولسه صغيرة ولازم اتزوج ولكنى كنت ارفض لانى لااريد ان اجعل ابنى فتحى يعيش مع زوج ام – المهم ابنى خلص المرحلة الثانوية وتقدم الى احدى الكليات فى المنصورة وقررت اشوف لفتحى سكن فى منطقة تكون قريبة من الكلية واخذت اجازة يومين من العمل وذهبت الى المنصورة وفعلا وجدت شقة فى احدى العمارات الجديدة وذهبت مع فتحى للشقة وجلست معه فى الشقة يومين واعطيته المفتاح وقررت العودة لمنزلى عشان ظروف عملى وكنت على اتصال دائم بابنى عن طريق الموبايل واطمن عليه من وقت لاخر وبعد فترة جاء عيد ميلاد ابنى فقررت الذهاب للمنصورة والاحتفال معه بعيد ميلاده ووصلت للشقة وحضنت فتحى وقلت له كل عام وانت طيب حبيبى وذهبت معه نحضر جاتوه وملزمات عيد الميلاد وطلب منى انه يعزم جيران له فى العمارة فى الشقة المجاورة فوافقت طبعا وشويه ورن جرس الباب ودخلت امرأة جميلة جدا ومعها بناتها الاثنين وتعرفت عليها واسمها مدام نرمين وكانت تلبس ملابس ضيقة نوعا ما وجلسنا على ال...

قصة مرات عمى الارملة

                           قصة مرات عمى الارملة                     هذه قصتي حقيقية ما فيها خيال كان عمري 17 سنة لما توفي عمي وترك 4 اطفال اكبرهم عمرهاعشر سنوات كانوا عايشين بمدينة بعيدة عنا فطلب مني ابي ان احول دراستي الى هذه المدينة واعيش معهم فرفضت في البداية ولكن بعد الحاحه عليا وكذا توسل زوجة عمي لي امي ان تحاول اقناعي وهاذا ماقامت به امي فقبلت ان ارحل واعيش مع زوجة عمي وابنائها واكمل دراستي وعند وصولي الى بيتهم الذي اعرفه منذ صغري وجدت زوجة عمي وقد هيائت لي غرفة لوحدي وقالت انني ساكون مرتاحا معهم و ستوفر لي كل شروط الدراسة وما عليا الا الاجتهاد للنجاح وكانت لديها دكاكين واموال كثيرة ورثتهم من عمي وبدات رحلتي في هاذا البيت في الاول كنت متضايق قليلا لتغير الجو ولاكن بعد بدات اتاقلم مع المحيط ووجدت اهتمام كبير من زوجة عمي التي لا تبخل عليا باي شئ وكانت تطلب مني ان اذهب الى السينما لرؤيت افلام هندية واجنبية و...

قصة أم زوجتي ورغباتي

قصة أم زوجتي ورغباتي  تم تكليفي بمامورية في مقر الشركة في القاهرة فوددت ان تكون مفاجاءة لزوجتي بان اذهب مباشرة في بيت حماتي حيت تقيم زوجتي اثناء سفري للعملوتعمدت ان اذهب مباشرة بدون ابلاغ احد وفي ذالك الوقت كان معي نسخة من مفاتيح بيت حماتي فذهبت هناك في حدود الساعة الثانية صباحا حيث توقعت جميع من المنزل نائمونفتحت باب الشقة ودخلت وكانت الاضواء مطفاءة فدخلت بدون احداث اي صوت حتى لا ازعج احد ومررت بالصالة ولفت نظري عدم وجود جهاز الكومبيوتر في الصالة مشيت متلصصا ناحية الغرفة المخصصة لناووجد الضوء مضاء في غرفة حماتي وبابها مفتوح فتللصصت لاجد حماتي عارية تماما اما جهاز الكومبيوتر واحد الافلام الجنسية يعرض على الشاشة ويدها تعصر صدرها فانتصب قضيبي فورا فايقنت انه لا احد في البيت غيرها فعدت الى خارج الشقة متلصصا وانا في كامل انتصابي ورننت جرس الباب دقائق مرت علي كانها دهر فايقنت انها في ذروة شهوتها الان وبدأت خيالاتي تسرح كيف ستخرج وكيف شكلها ثم جائني الصوت مين؟؟ قلت انا يا ماما حسام ففتحت الباب مفزوعة ؟؟ في ايه ؟؟ ايه اللي حصل ؟؟قلت من على الباب كده اخد نفسي فدخلت و...