التخطي إلى المحتوى الرئيسي

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج

قصة زوجة وعشيقها بعلم الزوج كنت في احد الايام جالسة مع زوجي في مطعم نتاول طعام الغذاء و على الطاولة المقابلة لنا رجل جميل جالسا مع فتاة جميلة ..ولاحظت اكثر من مرة ان هذا الرجل ينظر الي بنظرات طويلة تحمل نوع من الاستغراب او الاعجاب ..و بدا يقوم بحركات حتى يلفت انتباهي له ..كترتيب الكرافيت او غيرها من لباس حتى انني اعجبت بشخصيته و قدرته على فعل هذه الامور دون ان تلاحظ الفتاة التي معه ذلك ودون ان يلاحظ زوجي.. وتكررت نظراته لي وحركاته بيديه وكانه قرر ان يكلفني مهما حصل من امور وبيني وبين نفسي تمنيت ان تحين الفرصة لان اعرف رقم هاتفه او من هو وماذا يريد؟؟وفجاة ..طلبت من زوجي الإذن للذهاب الى الحمام ..و ذهبت الى الحمام ..و فجأة رايت شخصا يتبعني نظرت خلفي داخل الحمامات فرأيته هو ذو قامة ..طويل أسمر مبتسم جميل لم يكلمني بأي كلمة الا انه اعطاني كرت مكتوب عليه اسمه..و رقم هاتفه ..وقال لي :منتظر سماع لحن صوتك يرن من داخل الهاتف.. عدت من الحمام ولم يلاحظ زوجي ما دار في الحمامات فقد كان منهوكا بتناول الاطعمة ويتلذذ بها..عدنا الى البيت انا وزوجي وكان زوجي متخما من تن...

قصة العاملة المحجبة المثيرة




قصة العاملة المحجبة المثيرة







انا عاطف مهندس مصرى شاب ٢٩ سنه مهندس على كلام زمايلى انى شاطر جدااا فى شغلى و خصوصا انى بشتغل فى شركه محترمه لكن كأى شاب فى سنى و خصوصا لو عنده فحوله فى جسمه و وسيم بعشق حاجه اسمها نيك و مقتنع ان اجمل حاجه فى الدنيا الست و زبك فى كسها المهم عشان مطولش عليكم انا عادى كل يوم بروح الشغل و لانى مسؤل عن حاجات معينه فى الشغل فبتأخر و مبيبقاش حد فى الشركه غير ممكن المديره بتاعتى و دى انا نمت معاها اكتر من مره لانها غالبا طول اليوم سكرانه و محرومه ٤٥ سنه لكن اللى عمرى ما فكرت فيها هى العامله اللى بتنضف الشركه خصوصا انها منقبه و و بتلبس افارول بتاع العيال ده بيكون واسع مبشوفش منها حاجه المفاجأه النهارده كان يوم عادى جدااا كان مطلوب منى شغل اراجعه عشان المديره اوافق عليه فكل الموظفين روحو الساعه تلاته عادى و مفضلش غيرى انا و ام السيد المنقبه حتى المديره روحت قاعد عادى و بشتغل و قومت اعمل نيسكافيه عادى فى البوفيه لاقيتها جايه جرى و بتجرى عليا و استحاله تعمل حاجه و انها لازم و بتاع بتعدى من قدامى و طيزها حكت بالكامل فى زبى و ااااااااه من طيزها ناااار مرفوعه لفوق و مربربه كده و ريحتها كانت حلوه جدااا حاطه برفيوم استغربت بس كنت هايج و زبى مولع هى كمان بصتلى كده شويه و مشيت و شربت النيسكافيه فى البوفيه و قعدت احكى معاها و عرفت منها انها ارمله من سنه و عندها طفل تلت سنين و انها معاها دبلوم و قبلت تشتغل كده عشان الظروف فلما سألتها ع السن قالتلى انها ٣٠ سنه زوبرى وقف بطريقه غريبه و هى فهمت من نظراتى و انا حسيت انها محرومه و عماله تركز اوى على زوبرى خصوصا انى وسيم و جسمى رياضى و لاقيتها بتبصلى و تسرح و بعدين خلصت و قومت اكمل شغل و انا بفكر فيها طبعا مشتغلتش و فضلت بس افكر فيها و ايدها بيضه و ناعمه المهم نص ساعه و قولتلها خلاص انا خلصت و همشى قالتلى تمام يا بشمهندس و عملت نفسى نازل و استنيت لما قفلت نور المكاتب و دخلت تغير اليونفورم و هى كانت فاهمه انى مشيت فسابت الباب مفتوح لاقيت جسمها ابيض اوى و ناعم صدرها كبير و حلماته بارزه و رجلها جامده و مفيش كرش خالص سوه بس و نااار و وشها قمر ساعتها قولت فى نفسى حرام القمر ده يلبس نقاب و روحت داخل بحجه انى نسيت مفتاح العربيه طبعا هى اترعبت و حاولت تستر نفسها باى شكل خصوصا انها كانت بالبرا و لابسه بنطلون و لسه كانت بتلبس البلوزه عشان تكمل لبسها طبعا هيجت و خدت قرار انى انيكها يعنى انيكها هى عرقت جداا و مش عارفه تلبس فمسكت ايدها و قولتلها متخافيش قالتلى استرنى و اطلع برا البس بس ملست على خدها الاحمر و شفايفها اللى زى الفراوله قعدت تقولى بلاش ابوس رجلك بلاش انا مش زى اللى هنا سيبنى ابوس رجلك نزلت بايدى على رقبتها لاقيتها فجأه بتغمض عينها ساعتها عرفت انها بقت بتاعتى ابتديت ابوس شفايفها و اول ما لمست شفايفها هى ساحت خالص روحت حاضنها و حسست على طيزها قو هى بتقول ااااه روحت منيمها على الكنبه و طلعت حلامتها برا و كانت وردى كبيره و هى كل اللى بتقولى ااااااااه و ااااح و ابتديت ارضع فعلا لحد اتمتعت و بعدين نزلت على بطنها و بوستها حته حته و اول ما دخلت ايدى فى كسها شهقت و قالتلى الحسه ابوس رجلك و مسكت راسى و طبعا انا استاذ فى اللحس الكس روحت لحست زنبورها بلسانى و شفارات كسها و فضلت الحس و هى ااااااااه و اوووووووه و بعدين فكيت الحزام و نزلت البنطلون و اول ما شوفت زوبرى قالتلى ايه ده كله كبييير اوى هموت عليه من زمان و حكتلى انها شافتنى اول ما جت و انا بنيك المديره فى المكتب و مسكت بايدها جامد و مصته اول حاجه مصت راسه بلسانها و بعدين مشت لسانها على زوبرى كله و قالت ده اتخلق عشان يكيف ده قصدها على زوبرى كسها و قالت جوزى الموكوس كان زوبره ربع زوبرك و اول ما المسه بيجيبهم قصدها على جوزها طبعا هيجتنى بالكلمتين دول و قعدت تمص روحت جاى منيمها على ضهرها و هى عماله تضحك خبطت بزوبرى على كسها قالتلى انت لسه هتخبط انت صاحب مكان ادخل علطول و اول ما دخلت زوبرى قفشت فى ضهرى قفشها بايدها قولت بس انت على اخرك فضلت انيك فى كسها لحد ما هى جابتها و اترعشت و انا شغال نيك فى كسها و ارضع فى بزازاها البيضه قالتلى نزلهم ثانيه كمان و هموت زبك كبير اوى روحت مطلع زبى و جاى اجيبهم على بطنها قالتلى على وشى عايزاه ينور نزلت على وشها و ااااااااه زبى كان هينفجر نزلت كميه لبن كبيره قعدت تمص فى زوبرى و تقولى بقالى سنه هموت على زوبر و تبوس فى بطنى و اااااه ع المتعه بجد اجمل مره نيكتها فى حياتى

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصة الأم الأرملة وابنها

قصة الأم الأرملة وابنها فى البداية انا منى 43 سنة توفى زوجى منذ 4 سنوات ولم اتزوج وقررت العيش مع ابنى الوحيد فتحى مع ان زميلاتى فى العمل يقولون انى جميلة ولسه صغيرة ولازم اتزوج ولكنى كنت ارفض لانى لااريد ان اجعل ابنى فتحى يعيش مع زوج ام – المهم ابنى خلص المرحلة الثانوية وتقدم الى احدى الكليات فى المنصورة وقررت اشوف لفتحى سكن فى منطقة تكون قريبة من الكلية واخذت اجازة يومين من العمل وذهبت الى المنصورة وفعلا وجدت شقة فى احدى العمارات الجديدة وذهبت مع فتحى للشقة وجلست معه فى الشقة يومين واعطيته المفتاح وقررت العودة لمنزلى عشان ظروف عملى وكنت على اتصال دائم بابنى عن طريق الموبايل واطمن عليه من وقت لاخر وبعد فترة جاء عيد ميلاد ابنى فقررت الذهاب للمنصورة والاحتفال معه بعيد ميلاده ووصلت للشقة وحضنت فتحى وقلت له كل عام وانت طيب حبيبى وذهبت معه نحضر جاتوه وملزمات عيد الميلاد وطلب منى انه يعزم جيران له فى العمارة فى الشقة المجاورة فوافقت طبعا وشويه ورن جرس الباب ودخلت امرأة جميلة جدا ومعها بناتها الاثنين وتعرفت عليها واسمها مدام نرمين وكانت تلبس ملابس ضيقة نوعا ما وجلسنا على ال...

قصة مرات عمى الارملة

                           قصة مرات عمى الارملة                     هذه قصتي حقيقية ما فيها خيال كان عمري 17 سنة لما توفي عمي وترك 4 اطفال اكبرهم عمرهاعشر سنوات كانوا عايشين بمدينة بعيدة عنا فطلب مني ابي ان احول دراستي الى هذه المدينة واعيش معهم فرفضت في البداية ولكن بعد الحاحه عليا وكذا توسل زوجة عمي لي امي ان تحاول اقناعي وهاذا ماقامت به امي فقبلت ان ارحل واعيش مع زوجة عمي وابنائها واكمل دراستي وعند وصولي الى بيتهم الذي اعرفه منذ صغري وجدت زوجة عمي وقد هيائت لي غرفة لوحدي وقالت انني ساكون مرتاحا معهم و ستوفر لي كل شروط الدراسة وما عليا الا الاجتهاد للنجاح وكانت لديها دكاكين واموال كثيرة ورثتهم من عمي وبدات رحلتي في هاذا البيت في الاول كنت متضايق قليلا لتغير الجو ولاكن بعد بدات اتاقلم مع المحيط ووجدت اهتمام كبير من زوجة عمي التي لا تبخل عليا باي شئ وكانت تطلب مني ان اذهب الى السينما لرؤيت افلام هندية واجنبية و...

قصة أم زوجتي ورغباتي

قصة أم زوجتي ورغباتي  تم تكليفي بمامورية في مقر الشركة في القاهرة فوددت ان تكون مفاجاءة لزوجتي بان اذهب مباشرة في بيت حماتي حيت تقيم زوجتي اثناء سفري للعملوتعمدت ان اذهب مباشرة بدون ابلاغ احد وفي ذالك الوقت كان معي نسخة من مفاتيح بيت حماتي فذهبت هناك في حدود الساعة الثانية صباحا حيث توقعت جميع من المنزل نائمونفتحت باب الشقة ودخلت وكانت الاضواء مطفاءة فدخلت بدون احداث اي صوت حتى لا ازعج احد ومررت بالصالة ولفت نظري عدم وجود جهاز الكومبيوتر في الصالة مشيت متلصصا ناحية الغرفة المخصصة لناووجد الضوء مضاء في غرفة حماتي وبابها مفتوح فتللصصت لاجد حماتي عارية تماما اما جهاز الكومبيوتر واحد الافلام الجنسية يعرض على الشاشة ويدها تعصر صدرها فانتصب قضيبي فورا فايقنت انه لا احد في البيت غيرها فعدت الى خارج الشقة متلصصا وانا في كامل انتصابي ورننت جرس الباب دقائق مرت علي كانها دهر فايقنت انها في ذروة شهوتها الان وبدأت خيالاتي تسرح كيف ستخرج وكيف شكلها ثم جائني الصوت مين؟؟ قلت انا يا ماما حسام ففتحت الباب مفزوعة ؟؟ في ايه ؟؟ ايه اللي حصل ؟؟قلت من على الباب كده اخد نفسي فدخلت و...